9 Eylül 2016

Huzur nerede? Adres arıyoruz.

Sevgili Dost, 
Bu günlerde biraz farklıyım. Duygularım da düşüncelerim de beni yoruyor. Canım sıkılıyor. Bir boşlukta gibiyim. Eylül beni çok mu yoruyor?
Yeni bir dönem başlıyor hepimiz için. Bir yanım heyecanlı bir yanım kuşkulu.
Neden böyleyim kestiremiyorum.
Az önce küçük kitaplığımdan aldığım büyük kitabımın herhangi bir sayfasını açtım.
Ve okuyorum.
''Üzerimize üzerimize gelen insanlarla dolu bir dünyaya gözlerimizi açmışız gibi geliyor. 
Sahi, kim koydu bizi buraya? 
Tanıdıkça değeri eksilir mi insanların? Tanıdıkça insanların değerlerinin eksildiğini gördüm. İnsanları tanıdıkça buz gibi bir rüzgar esintisi bırakıyorlar içime. Üşüyorum onca kalabalık arasında. 
Sarılacak yorganlar lazım değil ki bize, sarınacak yürekler lazım...
Şehirler bir kurmaca, bir deplasman gibi. Çıkar dünyasının sermayesi oldu artık her şey. Davranışlardan sızan bu soğukluk, bu yapmacıklık uzak tutuyor beni insanlardan. İzlerken bile canım yanıyor. 
Huzur nerede, adres arıyoruz!''

Sahi ne güzel demiş; Hikmet Anıl, 
'İnsanları tanıdıkça buz gibi rüzgar esintisi bırakıyorlar içime.'
Dostum,
'Sarılacak yorganlar lazım değil ki bize. Sarınacak yürekler lazım.'


*Hikmet Anıl ÖZTEKİN - Eyvallah


EKALE

2 yorum:

  1. merhaba çingu öncelikle bloğun çok güzel olmuş eline sağlık^^
    ve yazdığın yazılar gerçekten çok hoş olmuş. Edebiyatı seviyorsun galiba?
    bu günlerde bende kendimi bir garip hissediyorum yazında kendimden baya bir şeyler buldum....^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Çingu^^ Edebiyatı seviyorum. Kendimde edebi yazmak istiyorum ama çok acemiyim. Kendimi bu alanda geliştirmeyi çok istiyorum ^^ Teşekkür ederim..

      Sil

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?