3 Ekim 2016

Yüreğim üşütmüş yok mu ısıtan?

Sevgili Dost,
Bazı şeyler vardır hayatta, olduğu zaman şükretmesini bilmemiz gereken.
Hastalık gibi.
'Hastalığa şükredilir mi ya hu?' dediğini duyar gibiyim.
Elbette şükredilir.
Hasta olmasaydık nasıl anlardık sağlığımızın kıymetini!
Hem derler ya hasta olduğumuz zaman "Allah seni unutmadı."
Hâşâ Allah unutmaz. 
Belki de biz Allah ı unuttuk. 
Ve dedi Rabbimiz kuluna "Hatırla beni."

Dostum,
Biliyor musun? Ben hep ilaçlar iyileştirir sanardım yaralarımızı.
Halbu ki öyle değilmiş. 
Ne annemizin sıcak çorbası ne de ilaçlar...
Asıl iyileştiren sevgiymiş meğerse. 
Ve bir avuç dua.
Elhamdulillah.

Dostum, 
Yurttayım. Yanımda ne Annem var ne de sıcak çorbası.
Üşüyorum.
Duamın gercekleşmesini bekliyorum.
Gözlerimi kapatıyorum ve daha çok sarılıyorum yorganıma.
Uyku sersemiyim ama hatırlıyorum biraz.
Terliklerinin sesiyle yanıma yaklaşan, elindeki yeşil çayı hafifçe bana yaklaştırıp "Esma Kalk." diyen arkadaşım Merve.
Ve her defasında yeter dememe rağmen zorla içirten.

Dostum,
İşte o zaman anladım. 
Sıcak çorbanın değil, Anne sevgisinin iyileştirdiğini.
Ve işte o zaman anladım. 
Aslında yarı sıcak yeşil çayın değil. 
Merve'nin ilgisinin iyileştirdiğini.

Dostum,
Sana bir sır vereyim mi?
Çevrende hasta olan birisi varsa git ilgilen onunla.
Hem de çocuk gibi hissettirecek kadar.
Çünkü büyük bir ilaç buldum.
Adı:Sevgi
Sadece Kalp eczanelerinde. :) 


Sevgili Dost,
Şükürler olsun ki,
Bizi unutmayan Rabbimiz var.
Şükürler olsun ki,
Bana yardım eden bir sürü Arkadaşım var.


Hastalığım sırasında yanımda olan Yurt meleklerime teşekkür ederim.
En çokta sana...
Merve Alımcı ♥


EKALE

1 yorum:

  1. Adsız12 Ekim

    Sevgi,en güçlü ilaç..��

    YanıtlaSil

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?