18 Kasım 2016

Beni Tanıyın!



Esma KALE
Dünyadakilerin ''Bir sen eksiktin!'' demelerine inat 23.06.1998'te ''Hey, millet! Ben geldim.'' deyip Sivas civarlarında bir yerlerde yaşamaya başladım.
Ailem okula gitmem için beni altı yaşıma kadar ikna etti.
En sonunda dayanamayıp 2005'te ağlaya ağlaya okula başladım.
Gözümü açıp kapadım ve liseyi de pek iyi notlar olmasa da bitirdim.
Şimdi Kırşehir'de üniversite okuyorum.
Ve bu sırada geziyorum, okuyorum ve bir çok etkinliğe katılıyorum.
Okuyorum demişken;
Aslında okuma alışkanlığı olmayan biriydim.
Bir ara okumaya başladım işte.
Ve Ali Ural'ın Posta kutusundaki mızıka kitabına aşık oldum.
Beni etkileyen bu kitap sayesinde bir blog açmaya karar verdim.
Ve şimdi de sizlere yazıyorum.
Aslında amacım hayatımda paylaşmaya değer gördüğüm şeyleri sizlere sunmaktı.
Galiba bloğum bu amaçtan birazcık şaştı.
Şimdi toparlanma zamanı!!
Artık bloğumda her şeyi bulabileceksin.
Yanımda olduğun için teşekkür ederim Dostum! 
Alt tarafa bloğunun adresini bırak.
Seni takip etmeyi çok isterim.

Hoşça Kal.

11 yorum:

  1. Great Post, i just translate this post to google.....

    YanıtlaSil
  2. Facebooktaki paylaşımından ulaştım sana :) Aramıza hoş geldin. Takibe alıyorum. Artık daha sık görüşmek dileğiyle :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. ^^ Bloğunuza ulaşamadım linkini yazarsanız çok seviirim ^^

      Sil
    2. Tabii yazayım :)
      https://hikayekalplikadin.blogspot.com

      Sil
  3. Hoşgeldin 😊 Keyifli paylaşımlarda buluşmak üzere...

    YanıtlaSil
  4. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bloğunuzu takibe aldım. :)

      Sil
  5. merhaba hoşgeldiniz.Başarılar dilerim bloğum gultasarim.blogspot.com bende beklerim

    YanıtlaSil

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?