23 Kasım 2016

Derdini bana anlat.

Merhaba Dostum!
Üç gün oldu Kırşehir'e geleli. Bu kadar özleyeceğimi tahmin bile etmezdim.
İnsanın alıştığı yerden kopması ne kadar zor öyle.
Evi ve ailemi çok özlemiştim. Evdeyken de yurdu özlediğim gerçeği var tabi.
Lisedeyken bunun hayalini çok kurardım. Acaba üniversiteyi nerede okuyacağım?
Yurtta kalacak mıyım? Yurt ortamı nasıl? gibi bir sürü soru.
Ve hiç inanmazdım başka bir şehre tek başıma gelebileceğimi.
Şimdi o günleri düşünüyorum da insan hayali kurduğu şeyleri gerçekleştiriyor olması gerçekten çok güzel bir şey.
Ben belki tam anlamıyla gerçekleştiremedim ama yine de mutluyum.
Belki de benim istediğim gibi gerçekleşseydi her şey, bu kadar mutlu olamazdım.
Dostum,
Bazen hayat bize istediklerimizden farklı şeyleri sunar.
Eğer biz onları olduğu gibi kabul eder sabredersek, daha mutlu olabiliriz.
Geçen sene Dil bölümü diye ağlarken şimdi şükürler olsun diyebiliyorum.
Hayallerimiz olmalı elbette! fakat,
 Allah bizi, kendimizden çok daha iyi biliyor.
Bizler olmayan şeyler için üzülmeyi bırakıp daha farklı çözümler bulmalıyız.
Mesela Dil bilen bir Gıdacı olmak gibi. :)

Dostum,
Şuan içinde ne sorun var tam olarak kestiremiyorum.
Sadece ona odaklan ve yaz.
İçinden her geleni yaz. 
Benimle paylaşmak istersen bana mesaj atabilirsin.
Okurum ve hatta senin için çözümler de bulabilirim.
Sadece içinde ki sorun her neyse onları büyütmeni istemiyorum.
Çünkü Allah sorunlarımızdan daha büyük.
Şükürler olsun.

EKALE


3 yorum:

  1. Merhabalar, bloğunuza tasarım yapmayı çok isterimeğer ki kabul ederseniz bana hangouts'dan ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.Benimde yıllardır içimde bi yazma isteği var ama hala bi türlü başlayamadım.Bana bu hususta yardım edermisiniz acaba ?

    YanıtlaSil

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?