17 Kasım 2016

Özlemişim

Dostum,
Vize haftasını da geride bıraktım. Ne zaman geldi? Ne zaman bitti? Farkında bile olamadım.
Vizeden sonraki hafta eve gideceğimi bildiğim için çok heycanlıydım.
İlk vizelerim şaşırtıcı derecede güzel geçti.
Şaşırtıcıdan kastım vizelerden çok korkuyordum.
Bu yüzden korkarak hazırlandım. Bazı sınavlarıma tam hazırlanamadım.
Okuduğum okulda geçme notu olduğu için bir çok üniversiteliden 'ooo yandın.' gibi tepkiler aldım.
Geçme notunun 60 olduğunu duyduklarındaki tepkileri saymıyorum bile.
Buna rağmen sadece 2 dersim kötü.
Onları da inşallah finallerde kurtarırım. :)

Vizeden sonraki hafta ders işlenmeyeceğini vizelerden bir hafta önce öğrendim.
Tabi küçük hazırlıklar başlamıştı bile bende.
Veeeee
Eve kavuştum.

Dostum,
Yurtta yaşayanlar biraz halimden anlar.
Eve adım attığımda ayağımın altında hissettiğim halı yumuşaklığı bir başkaydı.
Evet! komik. Halıyı bile özlemişim. :D
Üniversiteyi dışarıda okumayı çok istedim.
Hayır. Pişman değilim.
Ama bu kadar özleyeceğimi tahmin etmezdim.

Dostum,
Özlenmek ve özlemek çok güzel bir duygu.
Mesela şuan evdeyim ve yurdu özledim. :)
Her şeyin tadı farklı.
Önemli olan hayattan zevk almak. ^^


EKALE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?