7 Aralık 2016

Engel Yok


Dostum, dün Gençlik merkezinin düzenlediği engelliler günü programına katıldım.
Benim için çok farklı bir etkinlik oldu çünkü daha önce böyle bir etkinliğe katılmadım.
Dün bir sürü çocuk geldi gençlik merkezine ve ben hepsiyle ilgilenmek istedim.
Hepsinin anlatacak o kadar çok şeyi vardı ki; tek tek dinlemek için elimden geleni yaptım.
Onların yanına gitmeden önce aklımda hep kötü düşünceler vardı.
Kötüden kastım; dayak yediği için agresif çocuklar gibi.  
Ama dün aslında üzülmem gereken kişilerin onlar olmadığını anladım.
Önceden toplum onları dışlıyordu, yardımcı olmuyordu, rehabilitasyon merkezleri azdı vs.
Onların hep üzgün olduklarını düşünüyordum.
Ama içeri girdiğimde her hangi birinin yanına oturdum. Hatta küçük bir kızdı ve çok sevindi beni görünce. Benim de aklımdaki gereksiz düşünceler anında yok oldu.
Beklentilerimden farklıydı her şey. Ön yargılarımın hepsi yıkıldı.
 Herkes fazlasıyla mutlu ve hayatına devam ediyordu.

O kadar tatlılar ki.
Bir tanesinin gelip beni dansa kaldırması diğerinin gelip bana kocaman balıklar tutması.
Bunların hepsi mükemmeldi.
Onların mutlu olduğunu görmek tabi ki beni de çok mutlu etti.
Onların Dünyası çok farklı. Hepsinin kocaman hayal güçleri var. 
Sonuçta hepsi çocuk.
Eğer bu dünya hala dönmeye devam ediyorsa bir yerlerde mutlu olan çocuklar var demektir.

Böyle bir projede gönüllü olarak çalışmak benim için büyük bir zevkti.
Emeği geçen herkese,
Teşekkürler.

EKALE

#KamanGençlikMerkezi
#GençlikveSporBakanlığı

8 yorum:

  1. Harika! güzel yüreğin daim olsun...

    YanıtlaSil
  2. Cook doğru cook güzel.. Aslında bizler asıl engelin kalpte olduğunu görebilsek onlarla aramizdaki bağın sevgi ile kurulabileceğini görsek tüm mesele hallolacak..
    Rahman kalbimizdeki engellerin kalkmasını nasip etsin..
    Kalemine sağlık bizlere bunu hatirlattigin icin tesekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir sey yapmissin. Engeller sadece beyinde ve kalpte.

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler hem özü güzel, hem muhtesem bir yazi... Cok begendim. Duyarli harika bir kisiligin zaten oldugunu biliyordum. Harikasin!

    YanıtlaSil

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?