11 Şubat 2017

İzlenmesi gereken 1 dizi ve 1 film

Herkese Merhabalar! 
Öneri bölümüne de 1 dizi ve filmle girişimi yapıyorum.
Gerçekten bomba dizi ve film olduğunu söylemeliyim.
Çünkü hem sürükleyici hem de ders vericidir.

Dizimiz;
Bir Litre Gözyaşı

Bu dizimiz Japonlar tarafından yapılmış tamamen gerçek olaydır.
Çok uzun bir dizi değil. 11 bölümden oluşmaktadır.
Bölümler de 30 ile 60 dk arası değişmektedir.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki.
Bizler hayatımızın değerini tam anlamıyla bilmiyoruz, bildiğimizi sanıyoruz.
Bu dizide ki başrol de ki kızın bir hastalığı var.
Ama bu basit bir hastalık değil.
Omurilik soğanı dejenerasyonu.
Kız hastalığını öğrendiğinde doktoru ondan bir günlük tutmasını istiyor.
Ve bu günlükte bir diziye dönüşüyor. Tamamen gerçek bir olay.
Ben bir litre değil belki de 10 litre gözyaşı dökmüş olabilirim.
Çünkü çok etkilenmiştim.
İzlemeden geçmeyin derim. :)

Film ise;
Bir Hint filmi. Masa 21.
masa 21 ile ilgili görsel sonucu
En başından beri farklı düşünüp son anda ters köşe olduğum harika bir filmdi.
Filmde bir çift tatil ödülü kazanıyor ve 21.masaya oturan çifti sürpriz bekliyor.
Ben anlatıp kendimi kaybederim diye burada kesiyorum.
Ama kesinlikle bu filmden de çok etkileneceğinizi ve ders çıkaracağınızı düşünüyorum.
Çok farklı ve güzel bir filmdi.
Kesinlikle izlemelisiniz.

Bu film ve diziyi izlediniz mi ? Düşüncelerinizi benimle paylaşabilirsiniz.

EKALE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?