12 Şubat 2017

Savaşları Durdurmanın Çözümü Bulundu!


Geçenlerde okuduğum bir blog sayfasında arkadaşımız,
'Bir sihirli değneğiniz olsaydı ne yapardınız?' sorusuna bir çok cevaplar yazmış.
Alttaki yorumları okurken bir yorum çok dikkatimi çekti.
'Dünyada ki savaşları durdururdum.'

Sizce bu savaşların başlıca nedeni ne?
  
Bence biz bu sorunun cevabını tam anlamıyla verip, çözümü için bir şeyler yaparsak,
Dünyada ki savaşları durdurabiliriz.

Bu benim şahsi düşüncemdir ki,
Benim bir sihirli değneğim olsa Dünyada ki savaşları durdurmak istemezdim.
Çünkü savaşlar durur ama bir zaman sonra tekrar savaş çıkabilir değil mi ?
Onun yerine sihirli değneğimizi insanların aç gözünü doyurmak için kullansak
Bu Dünya da ne fakir kalır ne de başkasının malına göz dikme.
Çünkü bir çok sorun insanın açgözlülüğü sonucu oluşuyor.
Eğer bunu engelleyebilirsek,
Bir çok sorun çözümüne kavuşur.

Yanlış anlaşılma olmasın aslında bunu yazmamın sebebi, o yorumu bırakan insanı burada kötü düşürmek değil. Aslında ikimizde aynı şeyden bahsediyoruz.
Ama bu sorunu böyle kestirip atamayız.
Benim burada değinmek istediğim nokta,
Şuan da dünyada ki insanların 'elindekinin daha iyisine sahip olmak isteği' bir çok soruna sebep olabiliyor.
Örneğin;
Bir devlet başkanı daha çok toprak istiyor. Başka bir ülkeye saldırıyor.
Başka birisi daha çok para için daha farklı şeyler uyguluyor.

Dostum,
Fazlasına ihtiyacımız yok ki.
Yeterince olsun yeter.

EKALE



Sizin yorumlarınızı ve düşüncelerinizi çok merak ediyorum. 
''Yorum yaparak'' yada yandaki ''yaz bana'' kısmına yazarak düşüncelerinizi iletebilirsiniz.

4 yorum:

  1. Adsız12 Şubat

    Savaşlar keşke durdurulabilse, tebrikler yazı için, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Güzel Yazı... Teşekkürler.

    YanıtlaSil

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?