12 Ağustos 2017

Tadilattayız.



Değerli Okurlarım,
Ne yazık ki uzun süredir ne sizin bloglarınıza ne de kendi bloğumla ilgilenebiliyorum.
Günlerim çok yoğun ama bir o kadar da huzurlu geçti.
Bu sene stajım olduğu için 30 iş günü çalıştım. Çalışırken çok eğlendim ve öğrendim. 
Ve maalesef sayfamla çok ilgilenemedim. Şimdi geri dönme zamanı.
Yeni etiketlerle ve yeni konularla karşınızda olacağım.
Yapım aşamasında bazı yerler dağınık, bazı yerler kırık dökük olabilir.
Onları görmezden gelmenizi ve lütfen bloğuma girmeden önce önleminizi almanızı istiyorum.
Tabi ki önlüğünüzü, eldiveninizi, botlarınızı ve bagetlerinizi takmayı unutmayın.
Sizin sağlığınız bizim için önemlidir.

Tadilat bittikten sonra bir çok yeni konularla yanınızda olacağım.
-Gündem
-Kendin yap videoları
-Kitaplar
-Sağlıklı yaşam
ve daha bir çok sürpriz konu etiketleri...
Çok yakında sizlerle..
Takipte kalın. 

Kendinize çook iyi bakın.
Allah'a emanetsiniz.

2 yorum:

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?